Освітній процес


В рамках «Тижня безпеки дитини»  15.05.2023-19.05.2023 р. провели з малятами  бесіду  на тему: «Обережно, комахи!». Продовжували знайомити малят зі світом живої природи. А на прогулянці спостерігали за комашками та ознайомились з правилами поведінки з комахами. Виховували інтерес та любов до живої природи, обережність та самостійність.










В рамках Міжнародного дня доброти,присвяченому гуманному ставленню до тварин.
На наше ранкове спілкування несподівано завітав песик Тіна.  Скільки радості, здивування і окликів було у малят від такої гості! Спочатку було взаємне обстеження, потім спільне спілкування, а далі ми навчалися, як правильно поводитись із домашнім улюбленцем .



Організована освітня діяльність на тему: "Чистота-запорука здоров'я".
В рамках інформаційного марафону "Дбаємо про фізичне   здоров'я та психологічний імунітет" малята ознайомились з предметами гігієни,навчились їх використовувати та допомогли ляльці Оленці стати чистенькою та охайною. 
08.02.23



   В рамках тижневика "В здоровому тілі-здоровий дух" провели бесіду з найменшими вихованцями на тему: "Що корисно для здоров'я",після чого дітки допомогли у приготуванні "городу".
06.02.23


Організована освітня діяльність з музики : 
"У саду і на городі"


Організована освітня діяльність з художньо-продуктивного образотворення
(малювання) : 
"Сонечко світить усім!"
14.10.22






Організована освітня діяльність з конструювання :
"Будиночок для ляльки"
13.10.22






Тематичний тиждень: 
«Обережний пішохід"
(13.06. - 17.06.22р.)

17 червня
Водний транспорт



16 червня
Повітряний транспорт


15 червня
Загадки про транспорт


14 червня
Казка про ведмедика і світофор


Музична розважальна гра "Світлофор"


13 червня
Наземний транспорт



Тематичний тиждень: 
«Добрі чарівники"
(06.06. - 10.06.22р.)

10 червня
Художньо-продуктивне образотворення
(малювання)

https://drive.google.com/file/d/1zcmu_JAnMFAlgAywvW4N1s0VvArYkkAf/view?usp=sharing


09 червня


08 червня



06 червня
Природний світ
Дитина в світі природи
"Спостереження за жасміном"



Тематичний тиждень: 
«Щасливе дитинсво"
(01.06. - 03.06.22р.)
03 червня



02 червня



01 червня
Міжнародний день захисту дітей


Тематичний тиждень: 
«Маленькі та великі"
(23.05. - 31.05.22р.)

31 травня
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі
 "Веселі фігури" 


30 травня
Природний світ
Дитина в світі природи
Дидактична гра
"Знайди однакових тваринок"



27 травня 
Художньо-продуктивне образотворення
"Метелик"


26 траваня
Екопростір розвитку дитини


25 травня
Мовлення дитини
"До нас наближається літо"

https://drive.google.com/file/d/1o0fRRRbYUPOvkrnepaaDTUvRMrDPlXwC/view?usp=sharing


Фізкультхвилинка




24 травня
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі
 "Великі та маленькі"


23 травня
Природний світ
Дитина в світі природи
"Дикі тварини і їх малюки"


Тематичний тиждень: 
«Про безпеку знаємо, про безпеку дбаємо"
(16.05. - 20.05.22р.)

20 травня
Художньо-продуктивне образотворення
Малювання

Виготовлення крейди

Малюнок на асфальті

Літературне образотворення
"Сонячні зайчики"

Сповнений любов'ю до навколишнього світу вірш про сонячного зайчика, який разом з малятами зустрічає кожен весняний ранок і радіє теплому промінчику сонця.


19 травня

Спостереження за кульбабкою


Екопростір розвитку дитини
"Подорож Україною"


Театральне образотворення
Лялькова вистава "Коза-дереза"


18 травня
Комунікативний розвиток особистості
"Транспорт"


Музика
"Дитячі пісні"


17 травня
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі
"Метелики на галявині"


Здоровя та фізичний розвиток
Рухлива гра "Сонечко і дощик"


16 травня
Природний світ
Дитина в світі природи
"У весняному лісі"


Музика
Пісня про "Веселий світлофор"




Художньо -продуктивне образотворення
(Ліплення)


Тематичний тиждень: 
«Хто на світі всіх миліше»
(09.05. - 13.05.22р.)

13 травня
Літературне образотворення
"Повчальні казки"
"Невиконані обіцянки"


Художньо-продуктивне образотворення
"Українська хустка"


Хустка — шматок тканини або в'язаний трикотажний виріб, переважно квадратний, який пов'язують на голову, шию, накидають на плечі. Образ українського фольклору.
Будучи елементом народного вбрання, хустка використовувалась замість намітки як обов'язковий головний убір заміжньої жінки. Вбиралися в неї також незаміжні дівчата взимку, під палючим сонцем та в деяких регіонах пов'язували її як начільну пов'язку.
Хустку носили на всій території України. Влітку — полотняну або куповану ситцеву (вибійчану, мережану, вишиту), взимку — домоткану або фабричну вовняну.
Хустка була маркером соціального стану жінки. Молодиці носили білі або яскраві хустки, старші жінки — темні, вдови — чорні. Незаміжні дівчата часто вив'язувались вінкоподібно.
Хустки свідчили про рівень достатку родини. Заможні жінки зазвичай купували дорогі шовкові та вовняні хустки. Про коштовність хусток свідчить той факт, що за польської влади на Західній Україні чоловік повинен був десять днів працювати аби купити своїй дружині хустку.

12 травня
Екопростір розвитку дитини

Це відео для дітей буде корисним для діток, котрі збираються в садочок. Деякі діти бояться йти в дитячий садок, а це пізнавальне відео для дітей про дитячий садок допоможе діткам розвіяти дитячі страхи і в ігровій формі ознайомить з режимом дня дитячого садку. Ми розповімо, як там чудово, як насичено проходить день у садку, якими іграми та справами займаються дітки. До дитячого садочку потрапляють лише чемні вередульки, такі як Ви.


Театралізоване образотворення
Вистава "Вовчикові жарти"


11 травня
Комунікативний розвиток особистості
Дидактична гра "Відгадай казку"


Музика
Руханка танок "Щасливі діти"


10 травня
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі
Дидактична гра "Знайди пару"


Здоровя та фізичний розвиток


9 травня
Музика
Пісня
"Все починається з мами


Природний світ
Дитина в світі природи
"Бджілка - трудівниця"

Тематичний тиждень: 
«Ігри, іграшки забави»
(02.05. - 06.05.22р.)

6 травня
"Добрий день"
Пальчикова гра


Художньо-продуктивне образотворення
(малювання)


Пісня про кульбабку


5 травня
Екопростір розвитку дитини
Предметний світ


Театральне образотворення


4 травня
Комунікативний розвиток особистості


Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі
Конструювання


3 травня
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі
Ігри з піском


Художньо-продуктивне образотворення
(ліплення)
"Жучок сонечко"


2 травня
Музика
Музично-дидактична гра


Природний світ
Дитина в світі природи
"Так чи ні"


Тематичний тиждень: 
«Щоб не трапилось біди»
(25.04. - 29.04.22р.)

29 квітня
Здоровя та фізичний розвиток
"Весело крокуємо по колу"


Художньо-продуктивне образотворення
(малювання)
"Творча і розумна малеча"


28 квітня
Екопростір розвитку дитини


Лялькова вистава "Небезпечні предмети"


27 квітня
Мовення дитини



Фізична культура


26 квітня
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі


Консультація для батьків
"Безпека на дорозі"



25 квітня
Памятка для дітей та батьків


Природний світ: 
Дитина в світі природи


Тематичний тиждень: 
«Наближається Великдень»
(18.04. - 22.04.22р.)

22 квітня
Художньо-продуктивне образотворення
(малювання)
"Великодній Куліч"



21 квітня
Художньо-продуктивне образотворення
(ліплення)
"Яйце-райце"


20 квітня
Мовлення дитини
"Курочка Ряба"


19 квітня
Конструювання
"Кольорова казка"




18 квітня
Гімнастика очей
На сьогоднішній день причини хвороб очей у дітей часто виникають через те, що малюки з самого раннього віку користуються комп'ютерами та електронними пристроями. Дитячі оченята не витримують покладеної на них «електронного» навантаження. Тому лікарі рекомендують батькам вчити дітей робити очну гімнастику. 

Сидимо в автобусі ми,
Дивимось на всі боки.
(дивимося вправо-вліво не повертаючи голови)
Дивимося вгору, дивимось униз
А автобус наш стоїть, що ж це він притих?
(замружуватися)
Внизу річка - глибоко,
(відкриваємо очі і дивимося вниз, на кінчик носа, не опускаючи голови)
Вгорі пташки - високо.
(дивимося вгору, на точку між бровами)
Двірники – туди-сюди
Витирають личенько.
(швидко моргаємо)
Колеса закрутилися,
Вперед ми покотилися.

(Здійснюємо кругові рухи очима)


ДИДАКТИЧНА ГРА 
"БЕЗПЕЧНІ ТА НЕБЕЗПЕЧНІ РЕЧІ ДЛЯ МАЛЕЧІ" 

Тематичний тиждень: 
«Подивись, який він гарний - світ, в якому ти живеш»
(11.04. - 15.04.22р.)

15 квітня 
Художньо-продуктивне образотворення
(малювання)
Фіалки
Що за квіточки яскраві
Підвелися на галяві
На тонесеньких стеблинках
В фіолетових хустинках?
Це фіалочки тендітні
Увінчали луки в квітні.
Не губи живої вроди,
Не завдай природі шкоди!


14 квітня 
Екопростір розвитку дитини


13 квітня
Мовлення дитини
Ознайомлення малят із казкою “Ріпка”  її головними героями. Пропонується програти казку за допомогою прищіпкового театру чи пальчикового, чи, використовуючи маски. Перед початком  розповісти казку чи запропонувати переглянути мультфільм. Після того, як дітлахи ознайомилися із казкою, можна виконувати тематичні завдання та допомагати героям.


Фізична культура


12 квітня
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі
Поняття один, багато, великий, маленький.


11 квітня
Природний світ: дитина у світі природи
Мета: розширювати знання й уявлення про кімнатну рослину – фіалку (назва рослини, особливості її зовнішнього вигляду, особливості догляду за нею), підтримувати й закріплювати інтерес до кімнатних рослин; формувати знання про спосіб розмноження рослин та вміння висаджувати їх у землю; виховувати ціннісне ставлення до природи, підводити до розуміння її естетичної, пізнавальної, моральної цінності.